Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Διαγράφονται την 1η Σεπτεμβρίου οριστικά 200.000 "αιώνιοι φοιτητές"

Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το...οποίο αποκαλύπτει σήμερα το «Πρώτο Θέμα», τον Σεπτέμβριο θα διαγραφούν από τα μητρώα όλων των πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας 200.000 φοιτητές, χωρίς να δοθεί καμία επιπλέον μεταβατική περίοδος.

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1ngVhlH

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου