Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το...οποίο αποκαλύπτει σήμερα το «Πρώτο Θέμα», τον Σεπτέμβριο θα διαγραφούν από τα μητρώα όλων των πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας 200.000 φοιτητές, χωρίς να δοθεί καμία επιπλέον μεταβατική περίοδος.
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1ngVhlH
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου