zouglanews
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014
Χαράτσι 75 ευρώ σε όσους έβαλαν υγραεριοκίνηση !
Με χαράτσι 75 ευρώ θα επιβαρύνονται όσοι οδηγοί εγκατέστησαν στο αυτοκίνητό τους υγραεριοκίνηση.
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1v1bSUl
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου