Αλήθεια ή ψέμα; Το βούρτσισμα των δοντιών μετά από κάθε γεύμα είναι ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσετε το χαμόγελό σας. Λάθος; Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι ειδικοί, οι οποίοι καταρρίπτουν 12 αστικούς μύθους περί στοματικής υγιεινής, που κακώς πιστεύουμε.
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1p3NBZr
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου