Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Υγιεινή στόματος

Αλήθεια ή ψέμα; Το βούρτσισμα των δοντιών μετά από κάθε γεύμα είναι ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσετε το χαμόγελό σας. Λάθος; Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι ειδικοί, οι οποίοι καταρρίπτουν 12 αστικούς μύθους περί στοματικής υγιεινής, που κακώς πιστεύουμε.

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1p3NBZr

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου