Ακούω και διαβάζω πολλούς να κακίζουν όσους έπαιρναν δάνεια αφειδώς στη δεκαετία 2000-2010, με αποτέλεσμα να δεινοπαθούν σήμερα που έχουν μειωμένα ή καθόλου εισοδήματα και, έτσι, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους προς τις τράπεζες. Όλοι αυτοί ξεχνούν....
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1nhDriz
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου