Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Αστυνομία: "Μην καλείτε εμάς επειδή ...έπεσε το facebook" !


"Nαι...αστυνομία εκεί; Έπεσε το facebook, γιατί δεν κάνετε κάτι;"

Έγινε κι αυτό! Πριν από δύο ημέρες, η γνωστή ιστοσελίδα "κοινωνικής δικτύωσης", παρουσίασε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας για μία ώρα περίπου. Οι εθισμένοι χρήστες....

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1o5jQap

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου