"Nαι...αστυνομία εκεί; Έπεσε το facebook, γιατί δεν κάνετε κάτι;"
Έγινε κι αυτό! Πριν από δύο ημέρες, η γνωστή ιστοσελίδα "κοινωνικής δικτύωσης", παρουσίασε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας για μία ώρα περίπου. Οι εθισμένοι χρήστες....
Έγινε κι αυτό! Πριν από δύο ημέρες, η γνωστή ιστοσελίδα "κοινωνικής δικτύωσης", παρουσίασε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας για μία ώρα περίπου. Οι εθισμένοι χρήστες....
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1o5jQap
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου