Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της «ΔΕΘ-HELEXPO» και της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.»

Από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014 και ώρα 13:00, θα υπογραφεί Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της «ΔΕΘ-HELEXPO» και της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ..

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1v1ApZm

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου