Από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014 και ώρα 13:00, θα υπογραφεί Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της «ΔΕΘ-HELEXPO» και της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ..
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1v1ApZm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου