Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Η τρόικα μας βάζει σε περιπέτειες με δικής της ευθύνη εκτιμά ο Γιώργος Βλάχος


«Οι υποχρεώσεις που είχε αναλάβει η ελληνική κυβέρνηση απέναντι στην τρόικα έχουν διεκπεραιωθεί στο μεγαλύτερο βαθμό» δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή Κεντροαριστερά στα fm με τους Γρηγόρη Ψαριανό και Ανδρέα Παπαδόπουλο, ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Βλάχος.


Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1zRzV6p

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου