«Τον ακριβότερο παίκτη του ελληνικού ποδοσφαίρου πρέπει να φέρει τώρα Ο ΙΒΑΝ στον ΠΑΟΚ» , άκουγα και διάβαζα απ` το πρωί σ`όλα τα ΜΜΕ κι` έβγαλα…..ιλαρά !!
Διαβάστε περισσότερα »
Διαβάστε περισσότερα »
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1215qjq
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου