Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως Βαρνάβας, ευλόγησε σήμερα της Αγίας Βαρβάρας το εργοτάξιο του Μετρό Θεσσαλονίκης και δεν δίστασε να ζητήσει , μπροστά στον διευθυντή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ.Τσίτουρα, να χαρακτηριστεί το Μετρό Θεσσαλονίκης ...
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1yk4uVi
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου