Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Αντί για γραμματόσημα συλλέγουν… λεωφορεία!





Με «όχημα» το μεράκι και την αγάπη τους για τα λεωφορεία περασμένων δεκαετιών, δύο αδέλφια, ένας μηχανικός του Εμπορικού Ναυτικού κι ένας δημοσιογράφος με παρουσία σε εφημερίδες, διαδίκτυο και τηλεόραση, εδώ και 19 χρόνια συλλέγουν αυτοκίνητα, αναβιώνοντας την ιστορία των αστικών συγκοινωνιών!


Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1yMDVpm

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου