Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Ρε εκεί στην κυβέρνηση, τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ θα τα κρατάτε στον αφρό τώρα που ο Φώτης πάει …Αλέξη;


Μα πόσο άχρηστοι είναι αυτοί οι δεξιοί μαζί με τους Βενιζελικούς ρε παιδιά; Είναι δυνατόν την ώρα που ο θείος Φώτης τρέχει προς την αγκαλιά του Αλέξη, αυτοί να κρατάνε ΟΛΑ τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ που είχαν μπει σε κρατικές θέσεις στον …αφρό;

Τόσο άχρηστοι; Για παράδειγμα, θα κρατάτε ακόμα :

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1tJQQnw

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου