Μα πόσο άχρηστοι είναι αυτοί οι δεξιοί μαζί με τους Βενιζελικούς ρε παιδιά; Είναι δυνατόν την ώρα που ο θείος Φώτης τρέχει προς την αγκαλιά του Αλέξη, αυτοί να κρατάνε ΟΛΑ τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ που είχαν μπει σε κρατικές θέσεις στον …αφρό;
Τόσο άχρηστοι; Για παράδειγμα, θα κρατάτε ακόμα :
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1tJQQnw
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου