Συνέλληνες, εδώ είμαστε πάλι με ΝΕΕΣ, ΦΡΕΣΚΕΣ καταγγελίες ατόμων με αναπηρία, με νέα – παλιά τερτίπια γραφειοκρατίας και παραλογισμού από αυτό το «ΑΝΑΠΗΡΟ ΚΡΑΤΟΣ».
Ξέρω, η κυβέρνηση είναι καινούργια και για να διορθωθεί κάτι απαιτείται χρόνος προκειμένου να εξεταστούν προσεκτικά οι «μπαχαλοκαταστάσεις» όλων των προηγούμενων ετών και να
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1vIUOy6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου