Στον Κορύλοβο θα γιορτάσουν τα Κούλουμα οι Δραμινοί και τους Φιλίππους οι Καβαλιώτες.
Η Δημοτική Αρχή Δράμας καλεί τους πολίτες να παραβρεθούν την Καθαρά Δευτέρα στον Κορύλοβο για να γιορτάσουν όλοι μαζί την έναρξη της Μεγάλης Σαρακοστής με παραδοσιακή φασολάδα και
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1AnPHaS
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου