Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Αθλιότητα Μπουτάρη κατά του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης!













Όχι δεν στρέφεται η άθλια δήλωση του μπαρμπα Γιάννη - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ!! - κατά της κυρίας υφυπουργού, αλλά κατά του ίδιου του θεσμού του ΥΜΑΘ!

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, δήλωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι στην επικείμενη

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1Eki3DC

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου