Στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, που δήλωσε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ότι η ύπαρξη του ΥΜΑΘ «είναι χάιδεμα στα αυτιά των ιθαγενών της Βόρειας Ελλάδας» απάντησε με ανακοίνωσή της η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά...
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/17kJPVm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου