Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

ΚΟΛΛΙΑ VS ΜΠΟΥΤΑΡΗ




Στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, που δήλωσε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ότι η ύπαρξη του ΥΜΑΘ «είναι χάιδεμα στα αυτιά των ιθαγενών της Βόρειας Ελλάδας» απάντησε με ανακοίνωσή της η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά...


Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/17kJPVm

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου