zouglanews
Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015
Η στρατιωτική μπάντα άφησε τα εμβατήρια και έπιασε... τα ποπ
Ο Ελληνικός Στρατός και συγκεκριμένα μπάντα στην Αλεξανδρούπολη, άφησε για λίγο τα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/1mcwl6o
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου