Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Η στρατιωτική μπάντα άφησε τα εμβατήρια και έπιασε... τα ποπ

Ο Ελληνικός Στρατός και συγκεκριμένα μπάντα στην Αλεξανδρούπολη, άφησε για λίγο τα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/1mcwl6o
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου