zouglanews
Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015
Κανείς δεν βάζει την υπογραφή του....
Αναβλήθηκε η απογευματινή συνεδρίαση της ΚΕΦΕ και ο λόγος είναι μια...υπογραφή. Μπορεί όλοι να έχουν συμφωνήσει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/1NtTrPO
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου