Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Κανείς δεν βάζει την υπογραφή του....

Αναβλήθηκε η απογευματινή συνεδρίαση της ΚΕΦΕ και ο λόγος είναι μια...υπογραφή. Μπορεί όλοι να έχουν συμφωνήσει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/1NtTrPO
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου