Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Η ομιλία της Ντόρας στο συνέδριο της ΝΔ

Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες,

Ξεκινώντας την ομιλία μου θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στον πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού στις εκλογές που
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/1T7zcX1
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου