zouglanews
Κυριακή 24 Απριλίου 2016
Η ομιλία της Ντόρας στο συνέδριο της ΝΔ
Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες,
Ξεκινώντας την ομιλία μου θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στον πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού στις εκλογές που
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/1T7zcX1
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου