Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΜΗΝΥΣΑΝ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ! Γιατί την κατηγορούν

Μήνυση κατά των ανωτέρων τους κατέθεσαν οι αστυνομικοί της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2knLjqm
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου