Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ και παραχώρηση management ζητά τώρα η τρόικα

Στο σφυρί φαίνεται ότι ζητά η τρόικα από την κυβέρνηση να βγάλει ποσοστό της ΔΕΗ, μαζί με την μείωση του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2k5k3OM
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου