zouglanews
Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017
Αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ και παραχώρηση management ζητά τώρα η τρόικα
Στο σφυρί φαίνεται ότι ζητά η τρόικα από την κυβέρνηση να βγάλει ποσοστό της ΔΕΗ, μαζί με την μείωση του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2k5k3OM
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου