Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ 2ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ ΧΑΠΙ

Ναρκωτικό χάπι που βρήκε μέσα στο σπίτι του κατάπιε ένα δίχρονο αγόρι στη Χαλκίδα το μεσημέρι της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2qdptYu
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου