zouglanews
Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ 2ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ ΧΑΠΙ
Ναρκωτικό χάπι που βρήκε μέσα στο σπίτι του κατάπιε ένα δίχρονο αγόρι στη Χαλκίδα το μεσημέρι της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2qdptYu
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου