zouglanews
Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017
Γελοιοποιείται το κράτος: Απαγορεύουν τη συγκέντρωση αστυνομικών στα Εξάρχεια
Πόσο πιο χαμηλά υπουργέ μου;
Το ωραίο είναι ο λόγος: Διοργανώνουν λέει
αντισυγκέντρωση
οι αντεξουσιαστές !!! Και γιατί δεν....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2tjpgaH
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου