Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Γελοιοποιείται το κράτος: Απαγορεύουν τη συγκέντρωση αστυνομικών στα Εξάρχεια



Πόσο πιο χαμηλά υπουργέ μου;
Το ωραίο είναι ο λόγος: Διοργανώνουν λέει αντισυγκέντρωση οι αντεξουσιαστές !!! Και γιατί δεν....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2tjpgaH
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου