zouglanews
Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017
ΖΗΤΩ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ! Μαζί με Γεωργιανούς τη γλύτωσαν και λαμόγια της ΔΕΗ με πλαστές άδειες!
Δύο μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή επιβλήθηκε σήμερα από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Κοζάνης σε 34 εργαζόμενους της ΔΕΗ για το αδίκημα της χρήσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2tWXGOH
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου