Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

ΖΗΤΩ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ! Μαζί με Γεωργιανούς τη γλύτωσαν και λαμόγια της ΔΕΗ με πλαστές άδειες!

Κοζάνη: Δύο μήνες φυλάκιση σε εργαζόμενους της ΔΕΗ για πλαστές άδειες αιμοδοσίας
Δύο μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή επιβλήθηκε σήμερα από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Κοζάνης σε 34 εργαζόμενους της ΔΕΗ για το αδίκημα της χρήσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2tWXGOH
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου