zouglanews
Τρίτη 27 Ιουνίου 2017
Σήμερα η υπογραφή της σύμβασης με ιδιώτη για τα σκουπίδια στη Θεσσαλονίκη
Σήμερα Τετάρτη θα υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ δήμου Θεσσαλονίκης και ιδιώτη, για την αποκομιδή απορριμμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2uh4qWK
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου