Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Σήμερα η υπογραφή της σύμβασης με ιδιώτη για τα σκουπίδια στη Θεσσαλονίκη

Σήμερα Τετάρτη θα υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ δήμου Θεσσαλονίκης και ιδιώτη, για την αποκομιδή απορριμμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2uh4qWK
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου