zouglanews
Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018
ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ τις πινακίδες "Φίλιππος" και "Αλέξανδρος" από την εθνική οδό...
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2FnZRiO
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου