Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ τις πινακίδες "Φίλιππος" και "Αλέξανδρος" από την εθνική οδό...

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2FnZRiO
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου