Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Το tweet του Άδωνι για την εισαγγελική έφοδο στη Novartis

Την έφοδο των εισαγγελέων στη Novartis, σχολίασε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter, ο αντιπρόεδρος της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://ift.tt/2sQQS8C
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου