Τι το ΄χεις ρε πασά μου το ιντερνετ; Για να διαβάζεις μπούρδες κι ό,τι θέλει να σου πασάρει το κατεστημένο που σε θεωρεί βόδι και σε ταϊζει σανό; Ε δες τηλεόραση!
Εσύ δεν παραπονιέσαι "έλα μωρέ, μας ζαλίζατε με τις μοντέλες και τα βυζιά τους".
Ε, σταμάτα να βλέπεις μοντέλες και διάβασε αυτό>>
Εσύ δεν παραπονιέσαι "έλα μωρέ, μας ζαλίζατε με τις μοντέλες και τα βυζιά τους".
Ε, σταμάτα να βλέπεις μοντέλες και διάβασε αυτό>>
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη https://ift.tt/2KgwYfu
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου