Στο στόχαστρο μπαίνουν τα επιδόματα που παίρνουν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο - Υπάρχει κίνδυνος μείωσης του μισθού από 35 ως και 150 ευρώ το μήνα - Οι μειώσεις έχουν συμφωνηθεί και έρχονται μετά την... έξοδο από το μνημόνιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη https://ift.tt/2yIMVWt
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου