Η κυβέρνηση υπέπεσε χθες σε ένα μεγάλο ατόπημα. Προσπάθησε να περάσει το μήνυμα ότι όλα ήταν... καλώς καμωμένα. Και κατάφερε να εξοργίσει και τους πλέον μετριοπαθείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη https://ift.tt/2AeGXNH
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου