zouglanews
Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018
Αποχώρησε η Σοφία Ζαχαράκη από τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας
"Εχει βγει ανακοίνωση του κόμματος" σημείωσε η αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, η οποία αποχώρησε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη https://ift.tt/2Q26UUD
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου