Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Αποχώρησε η Σοφία Ζαχαράκη από τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας

"Εχει βγει ανακοίνωση του κόμματος" σημείωσε η αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, η οποία αποχώρησε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη https://ift.tt/2Q26UUD
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου