Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Σκληραίνει η κόντρα μεταξύ του Βαξεβάνη και της ΝΔ

«Η κυρία Ζαχαράκη ας ζητήσει συγνώμη και θα αποσύρω τη μήνυση αλλιώς θα ακολουθήσουν αγωγές»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη https://ift.tt/2wE92Ke
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου