Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Ψωμιάδης στο Μετρό Θεσσαλονίκης: «Λίγη τσίπα ρε παιδιά!»



Το σταθμό Συντριβανίου του Μετρό Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, επικεφαλής του συνδυασμού «ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ» Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Λίγο αργότερα σχολίασε με δήλωση του την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, παρουσία του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας χαρακτηριστικά...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

from Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη http://bit.ly/2Svwwdj
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου