Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Σήμερα γιορτάζουμε τα 40 χρόνια από τη γέννηση της ΝΔ, αλλά και τα 5 χρόνια από την ανάρρηση του Γεωργίου Παπανδρέου του Βου στον θρόνο της Ελληνικής Τραπεζοκρατορίας.
40 χρόνια μας κυβερνούν αυτά τα καλά παιδιά που αποκατέστησαν τη Δημοκρατία στον τόπο και ...
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1rUyIeo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου