Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Φτάνει το δούλεμα κ.Μητσοτάκη!



«Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ουδεμία πρόθεση έχει να προωθήσει νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα απήλλασε αιρετό ή υπηρεσιακό υπάλληλο από τις ευθύνες που μπορεί να έχει, σε περίπτωση που έχει διαπιστωθεί ότι έχει παραβιάσει τη νομοθεσία.»

Αυτή ήταν η χθεσινή φαρμακερή… απάντηση του κ.Μητσοτάκη...



του Χρήστου Μάτη

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1tlYFza

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου