«Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ουδεμία πρόθεση έχει να προωθήσει νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα απήλλασε αιρετό ή υπηρεσιακό υπάλληλο από τις ευθύνες που μπορεί να έχει, σε περίπτωση που έχει διαπιστωθεί ότι έχει παραβιάσει τη νομοθεσία.»
Αυτή ήταν η χθεσινή φαρμακερή… απάντηση του κ.Μητσοτάκη...
του Χρήστου Μάτη
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1tlYFza
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου