Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Κιλκίς για την παύση της θητείας του κ. Βεντούρη


Με αφορμή την «οργισμένη» αντίδραση του πρώην πλέον Διοικητή της 4ης Υ.ΠΕ. κ. Βεντούρη για την «αναιτιολόγητη» όπως λέει παύση από τα καθήκοντα του με απόφαση του Αν. Υπουργού Υγείας κ. Γρηγοράκου, έχουμε να επισημάνουμε τα κάτωθι:

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1E7CR2F

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου