Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ο τσαμπουκάς του ΣΥΡΙΖΑ πέρασε για μια ακόμη φορά

Τόλμησε κάποιος υπάλληλος του Δήμου να προσπαθήσει να κατεβάσει παράνομο πανό του ΣΥΡΙΖΑ στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης!

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1rUpDBg

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου