Τραβάει για μία ακόμη φορά το σχοινί ο Ερντογάν. Πάντως η τακτική των Ελλήνων προς τον Ερντογάν -δεν του απαντά ποτέ κανένας σε αυτά που λέει- δεν νομίζουμε θα είναι και η τακτική των Αμερικανών, η οποία -όπως και των Ισραηλινών- ΔΕΝ αφήνουν τίποτε να περάσει αναπάντητο!
«Αφήσαμε πολλούς μαχητές να περάσουν τα σύνορα της χώρας», είπε ο Τούρκος πρόεδρος στον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ σύμφωνα με τον Τζο Μπάιντεν - Εξοργισμένος ο Ερντογάν...
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1rLpoai
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου