Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ξύνεται στην κλίτσα του τσομπάνη ο Ερντογάν... Απαιτεί από τον Αμερικανό αντιπρόεδρο να απολογηθεί για δηλώσεις του!



Τραβάει για μία ακόμη φορά το σχοινί ο Ερντογάν. Πάντως η τακτική των Ελλήνων προς τον Ερντογάν -δεν του απαντά ποτέ κανένας σε αυτά που λέει- δεν νομίζουμε θα είναι και η τακτική των Αμερικανών, η οποία -όπως και των Ισραηλινών- ΔΕΝ αφήνουν τίποτε να περάσει αναπάντητο!



«Αφήσαμε πολλούς μαχητές να περάσουν τα σύνορα της χώρας», είπε ο Τούρκος πρόεδρος στον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ σύμφωνα με τον Τζο Μπάιντεν - Εξοργισμένος ο Ερντογάν...

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1rLpoai

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου