Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Η Δεξιά να βγει από την φεουδαρχία



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη



Η ήττα είναι ευκαιρία για ανασυγκρότηση. Τρία είναι τα βασικά προβλήματα της Δεξιάς. Η φεουδαρχία, η ενοχή και η

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1vZPWKT

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου