zouglanews
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015
Η Δεξιά να βγει από την φεουδαρχία
Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Η ήττα είναι ευκαιρία για ανασυγκρότηση. Τρία είναι τα βασικά προβλήματα της Δεξιάς. Η φεουδαρχία, η ενοχή και η
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1vZPWKT
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου