Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, δύο υπάλληλοι του Δήμου Θεσσαλονίκης, την ώρα που επέβαιναν σε τρίκυκλο (ΔΘ 530) του Δήμου και βρισκόταν σε πορεία στο κέντρο της πόλης, ξεκόλλησε το τιμόνι και έμεινε στα χέρια του οδηγού. Κυριολεκτικά κατά τύχη δεν προκλήθηκε τροχαίο ατύχημα. Οι εργαζόμενοι – οδηγοί τρικύκλων έχουν επισημάνει πολλές φορές
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/17XSNJy
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου