Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Παρακαλούνται οι αντάρτες να μη φάνε! Έχει καλαμπόκι!

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Ο κ. Δακρυοχοΐδης δήλωσε στο μεγκάλο κανάλι ότι από τις ευρωεκλογές και μετά δεν γίνεται καμμία επένδυση στη χώρα, για να καταλήξει διερωτώμενος: «πώς θα ζήσουμε σαν χώρα; Πώς θα ζήσουμε χωρίς επενδύσεις;». Πολλοί παπαγάλοι ερμήνευσαν τη δήλωση αυτή ως βόμβα του...

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1vh6xnJ

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου