Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Ο κ. Δακρυοχοΐδης δήλωσε στο μεγκάλο κανάλι ότι από τις ευρωεκλογές και μετά δεν γίνεται καμμία επένδυση στη χώρα, για να καταλήξει διερωτώμενος: «πώς θα ζήσουμε σαν χώρα; Πώς θα ζήσουμε χωρίς επενδύσεις;». Πολλοί παπαγάλοι ερμήνευσαν τη δήλωση αυτή ως βόμβα του...
Διαβάστε περισσότερα / read more...
from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/1vh6xnJ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου