Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Εμείς στην...πείνα και οι Ελβετοί πιο πλούσιοι

Ο πλούτος των ευρωπαϊκών νοικοκυριών ανήλθε τον προηγούμενο χρόνο αθροιστικά σε υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με εκείνα την περίοδο πριν από την οικονομική κρίση, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσίευσε σήμερα η ελβετική ιδιωτική τράπεζα Julius Baer, η οποία ωστόσο καταγράφει έντονες αντιθέσεις και μεγάλες διαφορές από τη μία χώρα στη άλλη και από την μια εισοδηματική ομάδα στην άλλη.

Διαβάστε περισσότερα / read more...



from taxalia Θεσσαλονικη http://ift.tt/ZyT94V

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου